معرفی نرم‌افزارهاي‌ Adobe CS3
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
معرفی نرم‌افزارهاي‌ Adobe CS3
  • بازدید : (406)

مجموعه CS3 اولين ارائه ادوبي پس از خريد ماكرومديا و امتياز توسعه نرم‌افزارهاي اين شركت (Dreamweaver ،Flash ،‌Fireworks و Contribute) است. ادوبي در عين اين كه براي انتشار اين مجموعه جديد وظيفه سنگين هماهنگ‌سازي و يكپارچه كردن نرم‌افزارهايي را بر دوش داشته است كه تا پيش از اين با عنوان ماكرومديا منتشر مي‌شدند، تلاش گسترده‌اي را نيز در جهت استاندارد‌سازي رابط كاربري نرم‌افزارهاي مجموعه CS3 براي ايجاد تعامل بيشتر و ارتباط متقابل بهتر ميان آن‌ها انجام داده است و با افزودن عناوين جديدي از ويژگي‌ها و قابليت‌هاي مهم و اساسي به نرم‌افزارهاي اين مجموعه و انجام تغييرات و اصلاحات فراوان به منظور افزايش كارايي و عملكرد بهتر نرم‌افزارها‌، سعي كرده است CS3 را كارامدتر از نسخه‌هاي پيشين ارائه دهد. CS3 يا (Adobe Creative Suite 3) از تركيب هشت نرم‌افزار و در قالب چهار ويرايش مختلف (Web Standard ،Web Premium ،Design Standard و Design Premium) منتشر و ارائه شده است.



 

Adobe Photoshop CS3

اين نرم‌افزار در مقايسه با نسخه‌هاي پيشين قابليت‌ها و ويژگي‌هاي جديدي را ارائه كرده است. فيلترگذاري غير مخرب، رابط كاربري جديد با انعطاف‌پذيري عالي، ارتقاي كيفيت در تبديل رنگي به سياه و سفيد و افزايش سطح همگن‌سازي براي حفظ بالاترين ميزان تشابه ميان نسخه اصلي و نسخه پس از ويرايش، برخي از قابليت‌هاي نسخه جديد هستند. فتوشاپ همچنان بدون رقيب به عنوان بهترين انتخاب در حوزه  گرافيك  كامپيوتري يكه‌تازي مي‌كند.

 

Adobe Illustrator CS3

در صورتي‌كه Illustrator و Flash جزئي از ابزارهاي ضروري كار شما بوده و هستند، بدون هيچ‌ ترديدي بايد نسخه قبلي Illustrator را رها كرده و به سراغ Illustrator CS3 برويد. يكپارچگي و هماهنگي عالي ميان نسخه جديد CS3 يا (Illustrator و Flash) يكي از دلايل اصلي اين پيشنهاد است. اگر اساساً در حوزه چاپ و نشر فعاليت مي‌كنيد، دلايل ديگري نيز در تأييد و توجيه اين پيشنهاد خواهيد يافت. 

يكي از اين دلايل اصلاحاتي است كه در ويژگي‌هاي اصلي و كليدي نرم‌افزار صورت گرفته و منجر به بهبود عملكرد Illustrator در قياس با نسخه‌هاي پيشين آن شده است. بهبود  عملكرد  ابزار پاك‌كن و ويژگي مديريت رنگ، دو نمونه از اصلاحات صورت گرفته در ويرايش CS3 نرم‌افزار هستند.

 

Adobe Flash CS3 Professional

اكثر كاربران Flash از نرم‌افزارهاي فتوشاپ و Illustrator نيز استفاده مي‌كنند. بنابراين يكپارچگي و هماهنگي مناسب ميان Flash CS3 professional با اين دو نرم‌افزار‌ ‌مي‌تواند دليلي كافي و متقن براي اين دسته از كاربران باشد تا با اطمينان  Flash CS3 را جايگزين نسخه‌هاي پيشين نمايند.

هر چند هماهنگي و بهبود تعامل نرم‌افزار با فتوشاپ و Illustrator و همچنين نونما شدن ابزار Pen و ارتقا و بهبود Flash Video Encoder، اصلاحات مهم و قابل توجهي هستند، اي كاش ادوبي زمان بيشتري را نيز صرف بهبود برخي از ابزارهاي انيميشن در نسخه جديد مي‌نمود.

 

Adobe Fireworks CS3

Fireworks  يكي از نرم‌افزارهاي ماكرومدياي سابق، نرم افزاري جهت بهينه‌سازي تصاوير براي انتشار در وب است كه هم اكنون جايگاه خاص و مهمي را در CS3 براي خود باز كرده است. ادوبي گام‌هاي مهمي را براي يكپارچه‌سازي نرم افزار با ديگر نرم افزارهاي مجموعه CS3 برداشته است و حتي برخي ابزارهاي جديد را به منظور بهبود كارايي و عملكرد نرم‌افزار به آن افزوده است. يكي از اين ابزارها، ابزار ايجاد نمونه اوليه براي سايت‌هاي وب است. اين ويژگي، ابزاري بسيار مفيد و سودمند در طراحي گرافيكي و رسيدن به يك طرح اوليه در ايجاد سايت هاي وب پيچيده است.

 

Adobe Dreamweaver CS3

Dreamweaver  يكي از قدرتمندترين نرم‌افزار‌هاي طراحي و ويرايش صفحات وب است. اگر‌چه رابط كاربري نرم‌افزار در قياس با Expression Web مايكروسافت پيچيده‌تر است،Dreamweaver  برخلاف همتاي مايكروسافتي خود علاوه بر پشتيباني از ASP.NET از PHP و تمام زبان‌ها و فرمت‌هاي استاندارد وب به خوبي پشتيباني مي‌كند.

قابليت‌ها و ويژگي‌هاي مناسب Dreamweaver در زمينه طراحي صفحات وب، اين نرم‌افزار را به گزينه‌اي مناسب براي كاربران حرفه‌اي تبديل كرده است. يكپارچگي و هماهنگي قابل قبول با فتوشاپ و ديگر نرم‌افزارهاي ادوبي، يكي از مشخصه‌هاي بارز در ويرايش جديد Dreamweaver است.

 

Adobe Contribute CS3

Contribute  آسان‌ترين و سرراست‌ترين ابزار براي ويرايش مستقيم و آنلاين بلاگ‌ها و صفحات وب از راه دور است. يكي از ويژگي هاي مناسب نرم‌افزار، بي‌نيازي از كار با كدهاي HTML است. به عبارت ديگر، براي كار با Contributeهيچ‌ نيازي به آموختن HTML نيست.  Contribute به مدير سايت امكان مي‌دهد سطح دسترسي ديگر كاربران سايت به تمام قابليت‌هاي ويرايشي سايت را محدود نمايد. اين نرم‌افزار گزينه‌اي مناسب براي شركت‌ها و واحدهاي تجاري كوچكي است كه مايلند دور از دردسر و هياهو وب سايت‌شان را هميشه‌تر و تازه و بروز حفظ نمايند.

 

Adobe Acrobat 8 Professional

ادوبي با افزودن ويژگي‌هاي جديد به فرمت محبوب PDF در نسخه جديد Acrobat، اين فرمت را كاراتر و منعطف‌تر از هميشه ارائه كرده است تا Acrobat همچون گذشته همچنان در دنياي اسناد پرتابل (قابل حمل) يكه‌تازي نمايد. ادوبي نسخه جديد Acrobat را با يك رابط كاربري مناسب‌تر، گزينه‌هاي بيشتري براي تركيب و ايندكس‌گذاري فايل‌هاي PDF و مديريت بهتر فرم‌ها و قالب‌ها ارائه كرده است.

 

Adobe InDesign CS3

مطمئناً نسخه جديد InDesign طراحان مكينتاش و اينتل را تا حدود زيادي به وجد آورده است. زيراInDesign  در حال حركت به سمت همگاني شدن براي پوشش پلتفرم‌هاي مختلف است. در نسخه CS3 نرم‌افزار قابليت‌ها و ويژگي‌هاي جديد بسياري ديده مي‌شود.

به نظر مي‌رسد ادوبي در اين نسخه سعي كرده است رضايت همگان را به دست آورد. در ويرايش جديد InDesign همچون ديگر نرم‌افزارهاي Adobe Creative Suite3 سعي شده است يكپارچگي و هماهنگي با ديگر نرم‌افزارهاي مجموعه بيشتر از گذشته شود. افكت‌هاي بصري جديد، تقويت و بهبود فرمان Find/Change تنها نمونه‌هايي از قابليت‌هاي جديدي InDesign در ويرايش CS3 هستند. InDesign بهترين انتخاب براي ناشران نرم‌افزارهاي دسكتاپ در تمام پلتفرم ها است


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: